CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الجمعة، 20 فبراير 2009

وأخيرا أتجوزت



على رأى الست أمينة "أخيرا أتجوزت"
(أكيد مش أمينة وسى السيد)
وبقى عندى زوج وعائلة زوج وحماة قصدى حماتى

ما حماتى حياتى
ولا أية رأيكوا
المهم
أنا عروسة بعد شهر ونص من جوازى قررت أنى أغير معالم
مدونتى
اللى أنا كنت فتحاها بس عشان أكتبت كلمات بسيطة تعبر عن
مشاعرى تجاة خطيبى وهو الأن اصبح
زوجى
(عقبال كل البنات)
وعايزة أخد فيها رأى اللى أتجوزوا قبلى واللى لسة متجوزوش
يا يقولوا رأيهم يأما يستفيدوا من اللى هقولة
اصل اللى هقولة كتيرررررررررررر
جدا
بس المرة دى هكتفى بالتعارف وبس
المرة الجاية
هحكى أول حكاية
والباقية تأتى....................

32 التعليقات:

barbie girl يقول...

اولاً مبروك المدونة الجديدة ومبروك الجواز ويارب ربنا يسعدك ويرزقك بزرية صالحة تفرحك زيادة

Sweet Violet يقول...

مبروك ياقمر المدونة و الجواز (:

simply me يقول...

مبروك الجواز
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما فى الخير

ويلا بقى احكيلنا ايه اللى حصل وانصحينا عشان مانتدبسش
ههههههههههه

أم فريده يقول...

barbie girl

نورتينى وعقبالك ان شاء الله
وربنا يسمع منك

أم فريده يقول...

sweet violet

الله يبارك فيكى وعقبالك

نورتينى

أم فريده يقول...

bondoka

ان شاء الله قريب وعقبالك

نورتينى

aMr saYed يقول...

مبروك مبروك مبروك مبروك عليكي عريسك الحلو يا عروسة
يلا بقا مش مهم اصلي مش فاكر بقيت الاغنية اعرفك بنفسي انسان يعيش فوق ظهر الارض او تحتها مش فارقة
المهم بقا ان شاء الله هكون الضيف الدائم لمدونتك يعني عشان ممكن افيدك وممكن تفيديني للي بيحصل للمتزوجين عن حب واصلي اتهبلت في عقلي وبحب وناوي نتجوز ان شاء الله بس زي ما تقولي كده هبقى صاحب بيت يعني والعيال امانة في رقبتك يا امينة


الف الف الف الف معرفش يطلعوا كام دول المهم كل الي قلتهم دول مبروك عشان الزواج الي ان شاء الله يكون سعييييييييييد


تحياتي

أم فريده يقول...

نورتنى واتمنى انك تنورنى دايما

بس هو مش هبل هو شر لابد منة يعنى مينفعش نعيش من غيرة ولا حتى بية
هههههههه

وانا بشجعك على الاقدام على الخطوة دى
لانك لو مش عملتها هتعيش العمر كلة ندمان
وبرضة لو عملتها هتعيش العمر كلة ندمان

عقبالك ونيجى نبارك قريبا ان شاء الله

blue-wave يقول...

الف مبرووووك
ونحن فى الإنتظاااااااااار:))

غير معرف يقول...

ابنت اولا مبروك الزواج.
المهم ان تتابعي مدونتي حتي لا يحدث معك او مع زوجك ما يحدث معي بعد حوالي ربع قرن من الزواج.
مدونة دقات قلب بعد الخمسين
www.lafahat.blogspot.com
قيس بن الملوووح

barbie girl يقول...

خدى دا لينك موضوع عن الازواج بتاع
الداعية مصطفى حسنى

يارب يكون فيه افادة

http://forum.mustafahosny.com/showthread.php?t=31948

عاشقه وغلبانه يقول...

مبروك الجواز
ونورتي عالم التدوين

يارب نستفيد منك بقي علشان لما يبقي ربنا يسهلها ونتجوز
قولي يارب
ههههههههههههههههههههه

Unknown يقول...

انا فى انتظار الحلقات اللى هتحكى فيها ياقمر

دمتى بخير

Semsema28 يقول...

البلوج شكله كده هيبقي تحفه

باذن الله

يلا بقي احكى

مع انى كان نفسي اقرا مذاكراتك ايام الخطوبه

المهم احكى بقي مستنيييييييييييينك

أم فريده يقول...

blue wave

الله يبارك فيك
قريبا جدا البداية

تحياتى

أم فريده يقول...

قيس بن الملووووح

الله يبارك فيك

انا متشكرة جدا بس انا حاولت انى ادخل مدونتك باللينك دة مش شغال حتى لما بضغط على اسمك مش بيظهر وضع المستخدم

ارجو كتابة اللينك تانى


تحياتى

أم فريده يقول...

barbie girle

اشكرك جدا على اهتمامك واوعدك انى هزور الموقع واستفيد جزاكى الله كل خير

تحياتى

أم فريده يقول...

عاشقة وغلبانة

الله يبارك فيكى

انا شاء الله ربنا يسهلك وتجوزى
ويا رب كلامى بجد يكون مفيد وانا استقيد من ارائكوا وانتم تستفيدوا

تحياتى ليكى

أم فريده يقول...

heba

انا كنت عايزة ارد الزيارة بس وضع المستخدم الخاص بيكى مش بيفتح
اتمنى انى ازورك ياما تكتبيلى اللينك بتاع مدونتك او تعملى مشاركة لملف التعريف الخاص بيكى

تحياتى

أم فريده يقول...

semsema28

حاضر هحكى انا بالفعل بكتبها بس اخلصها الاول

تحياتى

ريكو يقول...

ألف مبروك على الزواج وعلى التدوين
ويا رب حياة موفقة وسعيدة

أم فريده يقول...

ريكو

الله يبارك فيكى وهستنى ارائك زوجة جميلة زيك محبة لزوجها واولادها

تحياتى

Unknown يقول...

طيب فين البقية بأه
مستني وياريت تغضي النظر عن كوني راجل ههههههههههههههههه
مودتي

غير معرف يقول...

الف مبرووووووك يالغلاا

وعقبال عند كل البنات يارب

اتمنى ليكي حياة سعيدة

اتا ليا خبرة بالجواز و ان شاء الله

نستفيد من بعض و مدونتي للبنات بشكل خاص

هستنى مواضيعك متتاخريش علينا

دمتي بالف خير

موناليزا يقول...

الف مبروك
وربنا يسعدك
على فكرة عندى مواضيع كاتباها ممكن تفيدك
لو تحبى ابعتلك الروابط
او ياريت تشرفينى بالزيارة وتتفسحى فى المدونة براحتك:)

إيمان يقول...

ألف مبروك على الزواج
واهلا بيكى فى أرض الواقع ..إللى مليان قواقع .. وداحضير..وورد وياسمين
وزن وبمبرز وبيبرونه إن شاء الله
مبروك كمان المدونه إللى فكرتها تحفففففففه
فى غنتظار إصداراتك
وربنا يستر
تحياتى

أم فريده يقول...

كاتب مصرى


اكيد هغض النظر عن كونك رجل بالعكس انا اللى بطلب منك الحيادة ورأى الطرف الاخر مهم جدا لانة انا ممكن يكون بعض الحاجات غايبة عنى وتبان بأراء الطرف الاخر


نورتنى ومستنية ارائك

أم فريده يقول...

نوارة

انا مريت مرور عابر على مدونتك بس بالفعل جميلة سوف اعود مرة اخري لان مدونتك محتاجة وقت طويل فاضى دون ازعاج من احد

بحيكى على مجهودك فيها


نورتينى

أم فريده يقول...

موناليزا

الله يبارك فيكى
واكيد ان شاء اله هرد الزيارة
وواتفسح انا براحتى

نورتينى

أم فريده يقول...

ايمان

الله يبارك فيكى وفعلا ربنا يستر
من الايام اللى جاية
راحت ايام الدلع وجت ايام الشقى

وربنا يستر- نورتينى

Dr Gad يقول...

الف مبروك في انتظار اليوميات

أم فريده يقول...

dr dead

الله يبارك فيك الايام الاولى موجودة وان شاء الله تقرا الايام اللى بعدها قريب

تحياتى واتمنى دوام الزيارة